utorak, 12. listopada 2010.

PRIPREMA

Evo nekoliko dana nervoze i malih nesuglasica oko svega, a ja po prvi puta imam nešto svoje, a to je moja prva izložba, tak bi je bar nazvala. U Đurđevcu su "Dani voća", a kako smatram da su moji radovi vezani za slastice i napitke vezane za taj dan, pa sam naravno uzela stvar u svoje ruke i prijavila se kao izlagač.

Naravno zašto bi bilo jednostavno kad može malo da se komplicira, ali sve u svemu rješeno na vrijeme i s voljom.
Naravno sad kad je sve lijepo organizirano, sad dolazi malo igranja s živcima, a kaj pokazati a tak malo imam radova, i ajd Jasminka primi se posla. Dođem doma obavim ono kaj treba i brže bolje zavalim se u svoj kutak i brusi po staklu, a kad ruka utrne, onda malo uzmi kist i maštu i evo rezultata!!






















Nije to sve ima još, ali nisam sve poslikala, budem čim prije za one koji redovito prate moj blog!

Pozdrav i pusa svima!


Nema komentara:

Objavi komentar